utorok 23. decembra 2014

IKS-MAS HOLIDAYS

Milí moji milí!
Máme tu najkrajšie sviatky v roku. Škoda však, že väčšina z nás ich zažije bez snehovej nádielky a tak sa nejaké to čaro vytratí. Nevadí!
Našimi domovmi rozvoniava varené víno a dobroty najrôznejších druhov a podôb. Príbytky nám skrášľujú dekorácie a niekde stojí tichý pán - vianočný strom!

Hoci najdôležitejšie veci, ako sú zdravie, šťastie a láska pod ním nenájdeme, ja som pod naším stromčekom pred desiatimi rokmi našiel šteniatko, ktoré mi/nám tú lásku prináša každý deň už 10 rokov!
Akurát dnes sme zdobili stromček a malý huncút nám 'pomáhal'. Ako každoročne, odkedy je s nami. Obtiera sa o spodné konáre stromu, kradne vianočné gule, strháva salónky...

Milujem toto obdobie, keď sa čas akoby zastaví (nehovorím o ošiali v nákupných centrách)! Keď sú ľudia na seba milší (bohužiaľ len teraz). Keď sa po zotmení rozžiaria svietiace dekorácie. Keď plameň sviečky v sebe ukrýva väčšie čaro ako inokedy (aspoň pre mňa).

Drahí priatelia, dovoľte mi zaželať vám sviatky plné pokoja a hojnosti! Prežite ich v spoločnosti tých najbližších, užívajte si momenty, ľúbte sa! Podporte slovenskú ekonomiku, napráskajte sa, priberte X kíl a po novom roku sa všetci stretneme v preplnených fitness centrách! :D
ŠŤASTNÉ A VESELÉ!

Čo sa spája s Vianocami vám? :)

2 komentáre: