sobota 8. novembra 2014

Nedoriešený prípad

Jeseň pokračuje. Príroda naďalej hrá farbami a teploty sú poväčšine ešte stále príjemné.
Niečo sa však zmenilo.
Krajinu zahalilo ticho, slnko má stále ostrejšie lúče a vietor čoraz viac štípe na pokožke. Nechladené nápoje vystriedal horúci čaj, ktorý si dúškami vychutnávam pri pohľade na tancujúce plamene sviečok, ktoré vytvárajú krásnu siluetu mojich kaktusov na parapete okna.

Mojou hlavou začala opäť kolovať myšlienka (otázka), každému dobre známa, komu aké darčeky. Tento rok som si nejak dal načas, neviem prečo. Mám rád veci vopred premyslené a teraz som na to pravidlo nejak zanevrel.
Nevadí, nejaký čas mám ešte v rezerve! Zatiaľ je to však nedoriešený prípad.

Mimochodom tento 'detektívny' trench coat bola nečakaná kúpa. Mám rád, keď len tak vojdem do obchodu a niečo vyslovene kričí z vešiaka: 'Kúp ma!' Niektoré kúsky (zo sekáča) však nesedia ako by mali a ja spôsobujem žilu na čele krajčírke, keď jej donesiem nejakú handru a ju na nej čaká fúra roboty. Tento coat bol, našťiastie, 'len' zužovaný. Ako sa hovorí: 'Za málo peňazí veľa muziky.' :)

Čo vy a 'lov' v second handoch?
A inak, máte už vymyslené vianočné darčeky?

Fotila ma Monči. Ďakujem!

trench coat - 2nd hand
tričko - H&M
rifle - H&M
Chelsea Boots - Charles W. Hampton
taška - darček z Londýna

6 komentárov:

  1. Tak ale tento trench coat nájsť v sekáči, to je fakt šťastie!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prv som si ním nebol istý, ale neľutujem! Ďalší kus je u krajčírky, možno ho uvidíš už v ďalšom príspevku. :)

      Odstrániť
  2. Narazit na takový trench coat v sekáči je fakt zázrak:))
    Máš opravdu zajímavý a osobitý styl oblíkání:) Myslím, že k tobě na blog budu chodit často:))
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti! :) Veľmi si ma potešila a budem len a len rád! :)

      Odstrániť
  3. Trenchcoat je fakt perfektní, štěstí jsi měl ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    OdpovedaťOdstrániť