sobota 20. septembra 2014

Moment




(sprievodná hudba)

V poslednej dobe dosť často uvažujem o tom, čo by sa stalo, keby si zvolím inú možnosť svojho konania. Čo by sa zmenilo, či by som bol šťastnejší ako v situácii, ktorú som si vybral. Napadlo vás to tiež?

V priebehu leta som mal možnosť vidieť film Mr. Nobody, kde sa rieši táto otázka. Chlap poznal 3 dievčatá a dej sa vyvíja podľa toho, s ktorou si vybral svoj budúci život. Potom má možnosť spätne pozerať na to, aký bol jeho život s tou danou dievčinou.
Každý jeden z nás má v rukáve niekoľko kariet, ktorými môže zamiešať priebeh hry, priebeh svojho, ba dokonca aj cudzieho života. Môžeme použiť zákernú kartu s pocitom, že hráme vo svoj prospech, no súper vyloží kartu, ktorá naše konanie na totálku rozdupe a my sklopíme uši, hráme ďalej. Avšak nevieme, či máme pokračovať hru drsne, alebo mierne. Nikdy nevieme, aké tajomstvo sa ukrýva za kartou nášho súpera.

Niekedy, teda dosť
 málo, skôr by som povedal, že veľmi zriedka si uvedomujeme ako silne ovplyvňujeme svoju budúcnosť svojou prítomnosťou.
Užívajme si teda moment naplno, no nezabúdajme na budúcnosť nás samých, ale aj na budúcnosť tých okolo nás.

Za cvaknutie fotiek ďakujem mojej naj - Monči! 




 okuliare - beangel.sk, náramky - Six, hodinky - Königswerk, tričko - Benetton, hoodie - Zara, kožené tepláky - Zara, baganče - Timberland 

S pozdravom Vaše 3 Béčka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára